Direktlänk till inlägg 26 mars 2011

Jobb.

Av Eneroth - 26 mars 2011 04:40

Nu är det ett tag sedan jag skrev här...Bilen får jag inte ordning på. Nu jobbar jag också,så det har blivit lite ont om tid till bilen. Denna vecka jobba jag 7-16 måndag-onsdag, torsdagen blev det 14-23, igår var det 8-13:30 & idag blir det 12-20, ojojoj...Nästa vecka blir det iallafall 14-23 måndag-torsdag & fredagen är jag ledig,nice då blir det en lång helg. Veckan efter det blir det förmiddag 6-15, då kommer man in i mitt 2-skift som jag ska jobba. Det är ett riktigt bra ställe jag jobbar på alla arb-kamrater är hur goa som helst & cheferna är också hur goa som helst. Första arb-plats som jag verkligen trivs riktigt ordentligt på...nä...ska vila lite nu så jag orkar åka iväg & jobba sen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eneroth - 27 februari 2011 08:47

Jaha...sitter här hemma med mina 3 söner, minsta grabben är uppe på sjukan igen. Han fick komma hem igår kväll och vara hemma under natten. Stackarn har åkt på lunginflamation, imorgon ska dom andra 3 lämnas på dagis och förskola, sedan ska dom hem t...

Av Eneroth - 1 februari 2011 05:15

I dag åker mina 3 busfrön hem till sin mor : ( . Jag och min syster har börjat pratat en hel del på sista tiden, ringer varandra typ varje dag. Lill-brorsan är bra skojig också, ringde hem dit igår för att prata med morsan,men hon var inte hemma, så ...

Av Eneroth - 26 januari 2011 04:09

Igår blev det lite uträttat. Först va det till att lämmna yngsta grabben på dagis, sen ner till garaget och sätta batterit på laddning en stund. Gorde ett försök efter några timmar att få igång bilen...så lite,så lite innan han hoppar igång, man hör ...

Av Eneroth - 23 januari 2011 16:26


                                        Ja...så här ser dom gammla tändstiften ut, det till höger Upptäckte när jag bytte ut dom att dom gammla är dom helt vanliga, jämfört med dom nya som är platinum stift. Så någon tidigare ägare har satt dit ...

Av Eneroth - 18 januari 2011 09:28


   Sitter & väntar på att tändstiften skall komma till bilen...Väntar på detta där inga sms-avit...Dom nuvarande har nog suttit på sen bilen var ny...inte vackra, och så var det också en jä-la ny tändstifts-hyllsa som behöver inhandlas, den nuvarande...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011
>>>

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards